笛儿

好书烹文,好酒煮字
Apples And Pears - Slow Club

好听~

小豆之家:

Open up both your eyes
把你的双眼都睁开
Stay mine shut I don't mind
我倒不介意闭上我的
Pylons bust right outside
电缆塔都炸开了
But all I hear is you
可我只听到了你的声音
Remember when it rained all day
还记不记得那会,整天下着雨
No playtime locked away
戏耍的时光总是近在咫尺

Dancing to the beat of rain
跟着雨滴的节奏起舞
Will it ever stop
那日子仿佛无穷无尽
Cause we are a pair of apples
因为我们就像是那对
That we'd share after the stretch
我们伸过懒腰之后享用的苹果
But for fifteen minutes or so
在这大概十五分钟里头
We were there
我们就一直呆在那儿···
Nervous walks in a park
在公园里不安地散步
I never knew could get so dark
我还不知道,气氛可以变得那么阴沉
I'm running out of things to say
我已经无话可说了
will you please start talking
你能不能聊一聊
About yourself or your family
你自己,又或者是你家人
Any friends I've got one two three
——有交朋友吗? ——有一个,两个,三个···
But they are all imaginary
可他们全是我想象出来的
Come and stroke the air
快过来轻抚这空气啊···
We are a pair of apples
我们就像是那对
That we'd share after the stretch
我们伸过懒腰之后享用的苹果
But for fifteen minutes or so
在这大概十五分钟里头
We were there
我们就一直呆在那儿···


Brand new sheets let's break them in
是新被单啊,我俩把它们全铺开吧
Underneath our feathered skin
垫着我们长满羽毛的肌肤
I feel your warmth you let me in
你拥我入怀,我感受到了你的温暖
Shall we stop let's stop
我们该停了吗?那就停下来吧
I look at you you look away
我看着你,你却看向别处
It's the beginning of the end today
一天就这么开始要结束了
Three more weeks and we could say
再等上三个星期,我们就能说
We mirrored the world
我们照映出了整个世界
Cause we are a pair of apples
因为我们就像是那对
That we'd share after the stretch
我们伸过懒腰之后享用的苹果
But for fifteen minutes or so
在这大概十五分钟里头
We were there
我们就一直呆在那儿···

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(15)